Zákazníci Vodafonu mohou nově nyní využívat služeb pro sluchově postižené.

Máme velkou radost, že jsme navázali spolupráci se společností Vodafone, která tak podpořila komunitu sluchově postižených a umožnila jim komunikovat skrze naši platformu Tiché spojení ve svých pobočkách,“ říká Petr Vlach, ředitel společnosti Tiché spojení.

Tiché spojení, které je pro zákazníky Vodafonu zdarma, si nejprve vyzkoušejí v Mladé Boleslavi, Jičíně, Trutnově, Turnově, Jablonci nad Nisou, Liberci, České Lípě, Vrchlabí, Kladně a v šesti pražských prodejnách. Do měsíce bude Tiché spojení dostupné již ve všech prodejnách Vodafonu. Služba Tiché spojení bude poskytována ve stejném režimu, jako je otevírací doba konkrétní prodejny Vodafone.

V České republice žije více než půl milionu neslyšících a sluchově postižených lidí, kteří využívají přepis a tlumočení znakového jazyka. Prostřednictvím hlasu tlumočníka znakového jazyka nebo textu přepisovatele mohou tak skrze platformu Tichého spojení komunikovat se zaměstnanci prodejny v reálném čase. Snadno tak vyřeší svoje požadavky a předejde se tak i případnému nedorozumění. Zákazník si může přepisovatele nebo tlumočníka Tichého spojení rezervovat na konkrétní čas nebo si službu vyžádat bez předchozího ohlášení při příchodu na prodejnu.

Zdroj: Tiché spojení