Energetická společnost E.ON spustila pro své zákazníky na konci roku 2016 novou unikátní službu – Tiché spojení. V poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně je nyní možné obsloužit zákazníky se sluchovým postižením.

Služba Tiché Spojení umožňuje neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům zdarma komunikovat ve znakovém jazyce, nebo pomocí psaného textu. Zákazník si skrze aplikaci sjedná schůzku na kamenné pobočce, kde mu bude k dispozici zaměstnanec E.ON a online tlumočník.

 
Zákazník si v aplikaci na webu zvolí nejen místo a čas schůzky, ale také způsob komunikace. Během schůzky mu je na displeji tabletu k dispozici online tlumočník, nebo bude moci sledovat přepis veškeré komunikace v textové podobě. V případě online tlumočení do znakového jazyka zákazník následně obdrží také textové shrnutí hlavních bodů schůzky. Pokud si zákazník zvolí komunikaci pomocí přepisu do textu, bude mít k dispozici celý obsah schůzky v textovém dokumentu.

 
Platformu služby Tiché Spojení dodává a technicky zabezpečuje společnost KODEO.CZ, s.r.o. – Tiché Spojení.

 
Osobní schůzku je možní sjednat zde.

 

Zdroj: https://www.eon.cz/tiche-spojeni